Laat het ons weten en ga met ons in gesprek.
Onze huisartsenpraktijk streeft ernaar om kwalitatieve zorg te bieden en een goede relatie met onze patiënten te onderhouden. Mocht u onverhoopt ontevreden zijn over onze dienstverlening, dan is het belangrijk dat u dit kunt melden. Deze klachtenregeling biedt een duidelijke procedure om uw klachten te behandelen.
Stap 1: Informeel gesprek
Stap 2: Schriftelijke klacht indienen
Stap 3: Bevestiging van ontvangst
Voor vragen over deze klachtenregeling of voor het indienen van een klacht kunt u contact opnemen met:
Huisartspraktijk Creil
Flevolaan 16, 8312 AN Creil
Telefoon: 0527-274365
E-mail: fplatenkamp@huisartsenpraktijkcreil.nl
Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.
Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u vinden op www.skge.nl.